diumenge, 9 de gener del 2011

PROJECTES / PROYECTOS

Començo aquest 2011, amb esperança, ja que sembla que tot comença a redreçar-se, així que m'he apuntat a la proposta de l'Anna Salom per aquest 2011, i com que m'agrada el punt de creu i fer corre la imaginació amb tot el que són botons, robetes i fils, i millor si són "minis-minis".

Empiezo este 2011, con esperanza, ya que parece que todo empieza a enderezarse, así que me he apuntado a la propuesta de Anna Salom para este 2011, y como me gusta el punto de cruz y hacer correr la imaginación con todo lo que son botones, telitas e hilos, y mejor si son "minis-minis".





Aquest calaix d'impremta ja fa temps que em balla pel cap, el primer de tot és trobar-lo i això per aqui d'on sóc és complicadet, els de l'ofici són feréstecs amb les seves "joies de la corona" i de brocanters no n'hi ha, així que em tocarà anar per la capital, ja que abans de comprar vull tocar-lo, ensumar-lo i abraçar-lo (si em de compartir les meves preuades miniatures).

Este cajón de imprenta hace tiempo que me ronda por la cabeza, lo primero es encontrarlo y por aquí es complicadito, los del oficio no quieren dejar prenda de sus "joyas de la corona" y de anticuarios no hay, así que me tocará ir a la ciudad, ya que antes de comprar quiero tocarlo, olerlo y abrazarlo (si tenemos que compartir mis apreciadas miniaturas).


L'Anna s'inspira amb el que ha realitzat Rêve de fil; jo només puc dir que la meva ansia per tenir-ne va començar al lleguir un post de la Carmen i que ella amb els seus correus em va orientar.

Anna se inspira en el que realizó Rêve de fil; yo sólo puedo decir que mi ansia por tener uno viene dada por un post publicado por Carmen y que ella me orientó via mail.

Ara toca decidir quin color serà el que predominarà.
Ahora toca decidir que color sera el que predominará.


2 comentaris:

Karmela ha dit...

Vaya proyecto es divino!!!

Anitras ha dit...

El mio es de ebay, pero una de las chicas del sal maria del blog libelulas lilas los vende.Un besito