dijous, 20 de maig del 2010

ATC MESTRES PINTORS

:
Ja tinc totes les ATC's de l'intercanvi de Grans Mestres Pintors que ens va proposar com a inspiració la Núria.
Totes diferents, completament originals, peces úniques, i precioses, que més podem demanar d'aquesta petita mostra d'art tèxtil?
ATC REBUDES
ATC RECIBIDAS
Ya tengo todas las ATC's del intercambio de Grandes Maestros Pintores que nos propuso como inspiración la Núria.
Todas diferentes, originales, piezas únicas y preciosas, ¿que mas podemos pedir a este arte textil en miniatura?



Beatriz Osuna " Van Gogh. Noche Estrellada"

I aquí les meves ATC's ENVIADES. Com veureu estan inspirades amb el pintor austríac Gustav KLIMT.
Y aquí las ATC 's ENVIADAS y que están inspiradas en la obra de Gustav KLIMT.




Fins el pròxim intercanvi. / Hasta el próximo intercambio.

6 comentaris:

Knit Family ha dit...

Això de les ATC és molt curiós!!!!

Ma. Teresa ha dit...

Bonic i original treball!!!, m'ha agradat moltíssim, tens una gran capacitat per fer coses diferents al que estic acostumada a veure. Endavant!!!!

Ma. Teresa ha dit...

Totes, però totes molt originals i ben treballades - m'he posat les ulleres per veure-ho bé - Una abraçada.

MES CAPRICES BELGES ha dit...

Quines coses més bomiques fas!
Fins avui no havia vist que havies passat pel meu blog!
Moltes gràcies!
Petons

Gladys Creativa ha dit...

Que cosa més maca i més curiosa!!!!

petitebroderie ha dit...

Hola lluna!!!avui he conegut el teu blog, et felicito m'ha agradat molt, labors, art, coses que a mi també m'agraden molt, ja et vindré a visitar altres dies, et convido a conèixer el meu blog, aviam si t'agrada, tens labors precioses felicitats!!!!ESther