dimarts, 29 d’abril del 2008

VA DE FLORS / VA DE FLORES

.
Encara no us he ensenyat la meva rosa de Sant Jordi, us afegeixo una altra feta pel meu nen, segons sembla és la rosa del "Le Petit Princep" han estat tractant el conte per l'amistat, ha estat una grata sorpresa, tant pel regal, com pel resultat obtingut amb la manualitat (tiene 4 años, i suposo que la mestra ha col·laborat una miqueta).




Aún no os he enseñado mi rosa de "Sant Jordi", os añado otra realizada por mi niño, según parece es la rosa del "Le Petit Prince" han estado tratando el cuento por la amistad, ha sido una grata sorpresa, tanto por el regalo como por el resultado obtenido con la manualidad (tiene 4 años, y supongo que la maestra ha colaborado un poquito).


I aprofitant que us ensenyo les floretes, aqui teniu el regal que em van fer pel meu "sant" (va ser el 23 de març, però fins avui no m'he decidit publicar-ho). Espero que visqui tants anys com l'anterior que vaig tenir, i que va acabar plena de "keikis" i pobreta de mi no vaig saber com continuar la saga nova que creixia.



Y aprovechando que os enseño las florecitas, aquí tenéis el regalo de mi "santo" (fue el 23 de marzo, pero hasta hoy no me he decidido publicar-lo). Espero que viva tantos años como la anterior que tuve, y que acabó llena de "keikis" y pobrecita de mi no supe dar continuidad a la saga nueva que crecía.

3 comentaris:

orange/chocolate ha dit...

Quines roses tan boniques. Les dels fills tenen quelcom d'especial, no?
Qué són els keikis?

Anònim ha dit...

Quiero aprovechar mi visita para felicitarte por el dia de la madre, imagino que el pequeño en esta ocasión también habrá hecho algo en el cole, la rosa que te hizo para San Jordi está muy chula.

JUANITA _ERES MI REINA ha dit...

bonita flor