dijous, 20 de març del 2008

"SANT JORDI"



Fa dies que vull publicar, un miqueta sobre els meus gustos en llibres, perque la meva parella de l'intercanvi de Sant Jordi, propossat per la Toñi (http://mibalconcito.blogspot.com/ ) pogui tenir una petita idea de que em pot fer arribar. El detall de la rosa, m'encanta el trobo molt original, ja sabeu que per a nosaltres els catalans, aquesta diada té un significat de joia, alegria i amor. Un amor a totes les persones estimades, de qualsevol sexe i edat, no solsament queda pels enamorats, ..., passejes pels carrers i es respira FELICITAT.


Hace días que quiero publicar, un poquito sobre mis gustos en libros, para que mi pareja del intercambio de "Sant Jordi", propuesto por Toñi (http://mibalconcito.blogspot.com/ ) pueda tener una pequeña idea de lo que me puede hacer llegar. El detalle de la rosa, me encanta, lo encuentro muy original, ja sabéis que para nosotros los catalanes, esta fecha tiene un significado de joya, alegría y amor. Un amor a todas las personas queridas, de cualquier sexo y edad, no solo queda para los enamorados, ..., paseas por las calles i se respira FELICIDAD.




Llibres: com m'agrada aquesta paraula, disfruto moltissim, impregnant-me amb la lectura, admirant les fotografies, disfrutant amb el tacte satinat de les seves fulles ... Obrir un llibre és obrir-te a un món d'idees i d'imatges infinites.

M'encanten els llibres d'art, de viatges, de reportatges, de lectura em serveixen novel·les clàssiques i modernes, i a vegades sembla que tingui obssessió des de fa molts anys, als contes infantils, aquells que estan tan bellament il·lustrats.



Coneixeu l'editorial alemanya TASCHEN? (http://www.taschen.com/), és una de les mes preferides en el concepte preu i qualitat, són tota una referència en el llibre artistic per les seves grans fotografies.



Libros: como me gusta esta palabra, disfruto muchisimo, impregnandome con la lectura, admirando las fotografias, disfrutando con el tacto satinado de sus hojas ... Abrir un libro es abrirte a un mundo de ideas y de imagenes infinitas.


Me encantan los libros de arte, de viajes, de reportajes, de lectura me sirven novelas clasicas i modernas, y a veces parece que tenga obsesión desde hace muchos años, a los cuentos infantiles, aquellos que estan tan bellament ilustrados.


¿Conoceis la editorial alemana TASCHEN? (http://www.taschen.com/), son una de mis preferidas en el concepto precio y calidad, son toda una referencia en el libro artistico por sus grandes fotografias.

1 comentari:

Ajo ha dit...

Hola Gloria!!! necesito que me facilites tu dirección postal. Envíame un email o escribeme un comentario en el blog (por esto último no te preocupes porque yo los modero y no aparecen si yo no quiero ;) )

Saludos