dijous, 8 de novembre del 2007

INTERCANVI / INTERCAMBIO

Mireu quins tovallons més macos m'ha enviat la Gema, són preciosos, però a més m'afegit a l'intercanvi, una roba de floretes preciosa, i tot de cintes i betes. No puc negar que vaig quedar-me amb la boca ben oberta, ben embadalida. Moltes gràcies Gema. Us poso l'enllaç al seu blog, que mereix una passejada per tots els seus post, és un regal per a la vista els treballs, les fotografies, les seves combinacions...Visiteu-lo!!!
Mirad que servilletas más bonitas me ha enviado Gema, són preciosos, además al intercambio añadió una tela de florecitas preciosa y muchas cintas. No puedo negas que me quedé con la boca abierta, totalmente embelesada. Muchas gracias Gema. Os pongo el enlace a su blog, que merece una visita a todos sus blogs, es un regalo para la vista, los trabajos, las fotografias, sus combinaciones ... Visitadlo!!!

2 comentaris:

Mar ha dit...

Son unas servilletas preciosas, muy bonitas. Yo recibi las mias ayer, asi que en cuanto pueda las enseño. Las mias aun van de camino.

Mis sueños ha dit...

Hola soy nueva en estos mundos bloguero, y me gustan mucho las servilletas, me gustaría participar en el intercambio, como lo hago?
besos.